Coming Home


me with my sis-gambar muda mudi dolu.,yes this is my hometown and kasut nike presto tu jugak sudah hancur,cuma talinya masih disimpan






I'm coming home

I'm coming home
tell the World I'm coming home
Let the rain wash away all the pain of yesterday
I know my kingdom awaits and they've forgiven my mistakes
I'm coming home, I'm coming home
tell the World that I'm coming














*wish me safe arrive home !! mau barbecue bersama2 familiaaaa this weekend..hohooo













Comments

cadlynn said…
semoga selamat sampai ye kck!
muneyp said…
oi.bbq?sedap ah..dhla baru bc
YouSOF said…
CANTIK siot tempat ini! ;)


tiba² teringat Nike aku yang hancur dulu gara² selalu bagi kawan pinjam..




Selamat ye Cik..
cik panadol said…
suke golek-golek atas rumput kan...nak jugak....!!
lin : sudah selamat pulang..alhamdulillah
mizz-nizz : ye sudahpon selamat sampai

mas : yeahh !

selamah : mmg sedap,..hahaha

yousof : heheh..i heart my hometown!!

sebaik kaki ku kecik..xde sape teringin nk pakai kasut tu..hahha
Anonymous said…
cm kt over the sea lewwwww
YouSOF said…
I Heart kuasa 3.. ;D


hehe untunglah.. berapa banyak koleksi Nike ko Cik?
k.fazilzura : ahah...undersea je..kihkihh...palce i heart always !!


YOUsof : xla bnyk tp boleh la...ehehhe...klo org pompuan ada heels menggunung..aku kasut sport melambung2...hahahha tp x la berapa melambung sgt..hehehe

Popular Posts